Я зблизька

Наша праця - формування людини, і це покладає на нас особливу відповідальність, яку ні з чим не зіставити.

В. Сухомлинський


________________________________________________________________________________
Професійний портрет
  • Учитель української мови та літератури Рівненської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №23 Рівненської міської ради.
  • Голова шкільного методичного об'єднання вчителів української мови та літератури.
  • Лауреат І етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року-2012".
  • Переможець Регіонального конкурсу з використання ІКТ у навчально-виховному процесі у рамках програми Intel «Навчання для майбутнього»  «Галицький проект – 2010» у номінації «Проект для учнів 5-11 класів» (І місце).
  • Переможець та лауреат І та ІІ туру конкурсу-ярмарки педагогічної творчості (2011-2015р.).
 Освіта - вища.
 Спеціальність  - учитель української мови та літератури.
 Стаж роботи (на 01.09.2015 р.) - 20 років.
 Категорія: вища кваліфікаційна категорія, звання "вчитель-методист".
 Рік атестації - 2015 р. (на загальних підставах).

    Курси: 
Жовтень- листопад 2015 р. Київ
Дистанційний курс "Візуалізація: зробимо урок яскравішим, цікавішим та доступнішим" в рамках ІІІ Міжнародної освітньої онлайн конференції Intel "Нові горизонти ІКТ для сталого розвитку та освіти" для України та країн СНД. Спікер Ірина Слуцька.


•  Жовтень 2014 р. Київ
Навчальний курс «Сайти Google для дистанційних курсів у  навчальному закладі» (Курс проходив у рамках  ІІ міжнародної освітньої онлайн конференції Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД). Спікер Антоніна Букач.


•  Квітень 2012 р. РОІППО
Курси підвищення кваліфікації із спеціальності вчителів української мови та літератури.


•   2010 р.    Слухач школи резерву керівних кадрів.



•   2009 р.   РОІППО
Курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використання ІКТ при викладанні навчальних предметів відповідно до Державного стандарту освіти України.

_________________________________________________________________________________
Науково-методична діяльність

Опис досвіду роботи над науково-методичною проблемою
 "Формування інформаційної компетентності особистості засобами нових інформаційних технологій у системі мовно-літературної освіти"


Участь у творчих фахових конкурсах
  • Регіональний конкурс з використання ІКТ у навчально-виховному процесі у рамках програми Intel «Навчання для майбутнього»  «Галицький проект – 2010» у номінації «Проект для учнів 5-11 класів»  (І місце).
  • І тур Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року – 2012» у номінації «Українська мова і література» (лауреат).
  • Міські та обласні конкурси-ярмарки педагогічної творчості  у номінаціях «Інформаційні технології у навчально-виховному процесі», «Українська мова та література», «Робота з обдарованими дітьми» (переможець та лауреат 2009-2015 років).
  • І Всеукраїнський конкурс «Творчий учитель – обдарований учень – 2010» (учасник).
  • Всеукраїнський конкурс «Успішний проект – 2011»  з використання  ІКТ у навчально-виховному процесі у рамках програми Intel «Навчання для майбутнього» (учасник).
  • Всеукраїнські конкурси «Панорама творчих уроків – 2006», «Панорама творчих уроків – 2012» (учасник).
  • Всеукраїнський конкурс «Використання ІКТ в освітній діяльності загальноосвітнього закладу» (конкурс журналу «Заступник директора школи», 2012) (учасник).
           



Участь у роботі конференцій, семінарів

2014 р., портал Освітніх ініціатив Intel в Україні
ІІ міжнародна освітня онлайн конференція Intel «Нові горизонти ІКТ в освіті» для України та країн СНД 

2014 р.  Рівненська ЗОШ №18
Науково-практична конференція «Творчість М.Коцюбинського через призму сучасності»
Тема виступу "Використання інноваційних підходів в організації навчально-виховного процесу під час вивчення творчості  М. Коцюбинського"

2013 р. Рівненська ЗОШ №23
Теоретично-практична конференція для учителів української мови та літератури «Феномен творчості О. Кобилянської у контексті української та світової культури»
Тема виступу "Веб-квест як одна із форм організації проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках словесності".


2011 р.  м. Київ
ІІ Всеукраїнський форум вчителів-новаторів "Партнерство в навчанні".



2011 р. РОІППО
І Міжрегіональна науково-практична конференція «Застосування технології Web 2.0 у педагогічній діяльності»
Тема виступу «Дидактичні можливості мережевих сервісів  Web 2.0 на уроках української мови та літератури».

2010 р. м. Київ
IV Міжнародний  освітній форум «Нові горизонти ІКТ в освіті».


2010 р. РОІППО
І Міжнародна науково-практична конференція «Професійний розвиток педагога в системі безперервної післядипломної освіти»
Тема виступу «Мультимедійна презентація як засіб формування  мовної і мовленнєвої компетентності  учнів в умовах особистісно зорієнтованого навчання».

2010 р. Рівненська ЗОШ №26
Обласний семінар для методистів української мови та літератури «Проектна діяльність на уроках української мови та літератури»
Презентація досвіду "Формування предметних компетенцій на уроках української мови та літератури    засобами нових інформаційних технологій"

2008 р. РЕПЛ
Міський семінар «Використання комп’ютера на уроках української мови та літератури»
Презентація досвіду, рекомендація літератури з методичної проблеми.

Участь у роботі обласної творчої групи
  «Проблеми і перспективи застосування ІКТ у педагогічній діяльності» РОІППО
 (керівники Марченко О.М., Крутова Н.І.) 
(2009-2012 рр.).

    



 _________________________________________________________________________________ Моя фортеця - мій кабінет

 Весь Усесвіт в мові розмістився,
 Весь світ чарівний в ній звучить.
 У слові сонцем заіскрився,
 Щоб у чудових звуках жить.
 І, як гуртом, не поодинці,
 Почнемо в світ її нести,
 То й доти будем — українці
 Поміж народів сміло йти!
 Цвіти і сійся, рідне слово,
 У серці щирому звучи!
 Моя чарівна, рідна мово,
 Лети над світом, не мовчи!
Пізнання мови – це пізнання народу, його єства, його душі, його витоків та історичних шляхів – усього того, чим народ цікавий для інших народів. Годі розраховувати на пошану інших тому, хто не має поваги сам до себеОсь тому у  2009 році виник задум створити кабінет української мови, який справляв би навчальний, розвивальний і виховний впливи на учнів, сприяв би формуванню національно свідомої, духовно багатої мовної особистості, готової до активної, творчої діяльності у всіх сферах життя демократичного суспільства. Декор поділяє кабінет на три зони. На центральній стіні над дошкою розміщені два гобелени, на одному з яких зображено державні символи: герб, Конституцію, прапор, а також народні символи: калину, колосся пшениці, рушник.  На другому гобелені - як нагадування про безсмертя нашої мови – молитва за українську мову. Гобелени, представлені на боковій стіні, відтворюють історію  української мови, починаючи  від зародження письменства до періоду, коли зазвучало пророче Шевченкове слово. На одному з гобеленів відтворено давню архітектуру Острога – «Волинських Афін». Можемо пишатися, що саме у нашому краї вийшла у світ знаменита «Острозька Біблія», яка стала визнаним шедевром і найвидатнішим поліграфічним твором слов’янського книгодрукування. На центральному гобелені, що розміщений на боковій стіні, зображено образ-символ – тернову гілку, яка символізує страдницький шлях нашої мови і є своєрідною  пересторогою сучасникам, щоб не втратили мови – безцінного скарбу, який отримали від своїх предків. Провідні образи-символи: залишки Трої, козацькі чайки, вишневий садок і батьківська хата, що зображені на наступних гобеленах, – нагадують про Івана Котляревського, Тараса Шевченка, які  створили українську художню мову як «чинник краси, як категорію прекрасного». Гобелени, які розміщені на задній стіні, звеличують мову, створену нашими предками з кореня цілющого, із усмішки і сльози, сонця, вітру і грози. Слова Івана Малковича, які стали епіграфом до однієї із робіт, закликають школярів берегти рідну мову, пишатися нею, збагачувату мову великого народу.

_________________________________________________________________________________
Нагороди. Сертифікати. Подяки

 

Немає коментарів:

Дописати коментар